Brev:
Hård mave, endnu en gang :-)
22. april 2009
Alder:
6 mdr.
Hård mave, endnu en gang :-)
Hej Helen,
Så skriver jeg igen om Olivas hårde mave. Hun får 4ml. lactulose morgen og aften (hun vejer 8,5 kg.) Hun får grød og kartoffelmos, ofte med sveskemos, som hun spiser med velbehag. Hendes afførring er stadig meget hård, men ud kommer det da. Mit spørgsmål er så, hvor længe jeg må blive ved med at give hende lactulose ?? Hun har fået det i over en måned nu.
Hun får grøn allomin, tror du at NAN h.a er bedre til hård mave ??
Og så lige et sidste spørgsmål :-) Jeg laver grød med hirse og ris fra Aurion med modermælkserstatning, kan jeg lave det på forhånd, så dagplejen bare skal varme det ?? Der vil være ca. 5 timer fra jeg laver det til hun skal have det ?
På forhånd tak.